fbpx
Parcel Pro

Mijnwebwinkel API


De Mijnwebwinkel API bij Parcel Pro biedt webshops een complete en naadloze verzendoplossing voor hun webwinkel. Met deze integratie kunnen gebruikers eenvoudig en snel gebruikmaken van de geavanceerde verzendmogelijkheden en -diensten van Parcel Pro, waardoor ze hun verzendproces kunnen stroomlijnen en optimaliseren.



Mijnwebwinkel API bij Parcel Pro


Met de Mijnwebwinkel API bij Parcel Pro kunnen gebruikers onder andere hun verzendlabels automatisch aanmaken, track & trace-codes genereren en hun zendingen beheren en monitoren. Bovendien biedt de integratie ook uitgebreide mogelijkheden op het gebied van orderverwerking, zoals het automatisch aanmaken van verzendorders en het importeren van ordergegevens vanuit andere systemen.



Verschillende vervoerders met Mijnwebwinkel API


Een ander groot voordeel van de Mijnwebwinkel API bij Parcel Pro is de mogelijkheid om gebruik te maken van verschillende vervoerders en verzendmethoden, waaronder nationale en internationale vervoerders zoals PostNL, DHL, UPS en meer. Daarnaast biedt Parcel Pro ook maatwerkoplossingen voor specifieke wensen of eisen van gebruikers. Zoals verzendingen naar afgelegen gebieden of het verpakken van kwetsbare of waardevolle producten.



Neem de Mijnwebwinkel API bij Parcel Pro


Dankzij de Mijnwebwinkel integratie van Parcel Pro kunnen webwinkeliers dus hun verzendproces efficiënter en effectiever maken, wat kan leiden tot lagere kosten, hogere klanttevredenheid en meer groeimogelijkheden voor hun webwinkel. De integratie biedt een complete en geïntegreerde oplossing voor Mijnwebwinkel-gebruikers die op zoek zijn naar een betrouwbare en flexibele verzendpartner voor hun webwinkel.

Functionaliteiten koppeling

  • bezorgbus icon

    API koppeling haalt alle orders op en maakt deze aan op basis van de standaard ingestelde verzendmethode.

  • tijd icon

    Mijnwebwinkel orders automatisch uurlijks ophalen.

  • locatiekiezer icon

    Pakketpunt keuze in de checkout (locatiekiezer).

  • filteren icon

    Filteren op orderstatus, bijvoorbeeld betaald. Dus als een order betaald is komt de order pas door in het verzendsysteem als verzendlabel.

Multi Carrier Verzendsoftware

Heb je zelf een contract afgesloten met PostNL, DHL, DHL Express, DPD, Cycloon, GLS en/of UPS? Het is normaal een flink karwei om alle vervoerders te koppelen aan Mijnwebwinkel. Wij maken het je graag makkelijker, Parcel Pro is er voor jou! Je krijgt één overzichtelijk dashboard waar je via meerdere netwerken zendingen kunt aanmaken, versturen en traceren. Wij denken met je mee en gaan verder dan standaardoplossingen, er is namelijk nog veel meer:

✓ Bezorgingsperformance controleren via het kwaliteitsdashboard

✓ Automatische track & trace e-mails in eigen look & feel en pas de taal aan op de taal van de ontvanger

✓ Retourportaal in eigen look & feel

✓ Adresverificatie Europa op postcode

✓ Verzenden direct vanuit je adresboek

✓ Verzendlabels in bulk printen of multi-collo (meerdere pakketten in één zending)

✓ Eén contactpersoon voor alle aanvragen die over je verzendproces gaan, namelijk de specialist van Parcel Pro

Met de verzendsoftware van Parcel Pro kan je met 18 verschillende vervoerders samenwerken. Allemaal op één handige plek!

Klaar voor een gestroomlijnd verzendproces?

Maak nu jouw persoonlijke
account aan

Aanmelden

Waarom Parcel Pro

Sneller verzenden

Niet langer handmatig zendingen invoeren per vervoerder. Koppel bijvoorbeeld jouw vervoerderscontract van PostNL en van DHL in één systeem en laat het verzendsysteem automatisch de verzendlabels aanmaken. Ze hoeven alleen nog op het pakket geplakt te worden.

Direct iemand aan de lijn

Onze supportmedewerkers die de verzendsoftware door en door kennen zijn direct bereikbaar. Gratis, snel en persoonlijk via de telefoon.

Makkelijk koppelen

Koppel jouw bestaande webwinkelsoftware, boekhoudpakket en/of ERP-systeem om automatisch verzendlabels aan te maken.

Eenvoudig beheer

Bekijk realtime track & trace informatie van alle zendingen in een handig overzicht om verzonden pakketten of pallets te volgen. Verstuur deze informatie ook automatisch via e-mail naar de ontvanger zodat ze zich kunnen voorbereiden op de ontvangst.

Heb je vragen over onze software?

Wij helpen je graag verder!

Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 17.30 uur. En op vrijdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Contact