fbpx
Parcel Pro

Kies uw pakket

500 pakketten per maand
Basic € 9,95
Bronze € 24,95
Silver € 49,95
Gold € 74,95
Elite (maatwerk) Offerte
Koppelingen
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Vervoerders
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Gebruikers
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Onbeperkt
Labels per maand
50
300
500
1000
Maatwerk
Tarief per extra label
€ 0,50
€ 0,40
€ 0,30
€ 0,20
Maatwerk
Technisch support
Telefonisch & per e-mail
Telefonisch & per e-mail
Telefonisch & per e-mail
Telefonisch & per e-mail
Telefonisch & per e-mail
Scan & Print
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Multi Vendor Module
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Retourportaal
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785
Aanmelden
of bel ons op
085 273 2785

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Het is mogelijk om één hoofdaccount te maken en daar subaccounts onder te hangen (Multi Vender Module). Elk account beheert zijn eigen inlog, rapporten en zendingen.

Staat jouw (webshop)software of vervoerder niet tussen beschikbare koppelingen? Geen zorgen, het kan toch mogelijk zijn om een koppeling te realiseren! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden: 085 273 2785 of info@parcelpro.nl.

Wij helpen je met opstarten. Je krijgt hulp bij het aansluiten van een vervoerder en het maken van een standaard software koppeling.

Met het Basis en Extra pakket kan je binnen kantoortijden rekenen op 24 uur responstijd op tickets. Kies je voor het Compleet of Premium pakket? Reken dan op 12 uur responstijd binnen kantoortijden.

Parcel Pro biedt plug & play integratie van jouw (webwinkel)software-aanbieder in de vorm van koppelingen en/of applicaties. Wij zijn gekoppeld met meer dan 20 partijen!

Kijk hier om te zien of jouw systeem als beschikbare koppeling bestaat. Staat jouw software niet vermeld? Neem dan contact met ons op en vraag naar de maatwerk mogelijkheden.

Wij factureren op maandbasis. Er wordt een factuur per e-mail verzonden en het factuurbedrag wordt automatisch afgeschreven van jouw rekening.

Beheer je meerdere webshops dan hanteren wij één hoofdaccount en zul je via dat account één complete rekening ontvangen.

Wij tellen jouw labels aan de hand van scanmomenten. Heb je meer labels gebruikt dan in jouw pakket zit, dan brengen we extra kosten in rekening. Voor elk label buiten jouw pakket betaal je € 0,25 / € 0,15 / € 0,10 / € 0,05 excl. btw per label afhankelijk van jouw pakket. Uiteraard krijg je ook de mogelijkheid om te upgraden naar een ander pakket.

Met de Multi Vendor Module heb je één account met daaronder verschillende subaccounts die gevoed worden door verschillende inkoop/verzend kanalen.

In combinatie met een barcode scanner is het een kwestie van simpelweg een orderfactuur of pakbon met een barcode uit te printen en deze vervolgens te scannen. Het verzendsysteem print direct een label uit die je kan gebruiken voor het verzenden van pakketten.

Om jouw account te activeren, vragen wij je een éénmalige iDEAL betaling van €0,01 te doen. Na het uitvoeren van de iDEAL activatie, kan je facturen van ons verwachten. Je bent natuurlijk van harte welkom om vóór die activatie eerst eens rond te kijken.

Een complete kennismaking met onze multi-carrier software? Vraag dan een persoonlijke demo aan!

Blij met wat je ziet?

Schakel de hulp van een deskundige in voor het koppelen van jouw vervoerders en software.

Gratis aanmeldenDemo aanvragen